Obchodní podmínky doživotní záruky na glukometr
Obchodní podmínky doživotní záruky na Glukometr Contec KH-100
1. Předmět záruky
Doživotní záruka se vztahuje výhradně na samotné zařízení Glukometr Contec KH-100. Záruka se nevztahuje na žádné příslušenství nebo spotřební materiál, které jsou součástí balení nebo se zařízením používány (např. testovací proužky, baterie apod.).
2. Podmínky uplatnění záruky
Pro uplatnění nároku na doživotní záruku je zákazník povinen prokázat, že předmětný produkt byl zakoupen prostřednictvím společnosti LungDragon (KIOX s.r.o. Spálená 480/1, Trnitá, 602 00 Brno, Czech Republic. IČO: 107 78 080, Společnost vedená u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 122805). Tento důkaz se poskytuje předložením originálu nebo kopie faktury, případně potvrzení objednávky, které byly zákazníkovi vydány spolu s produktem. V případě, že zákazník nebude schopen doložit, že produkt byl zakoupen přímo u společnosti LungDragon (KIOX s.r.o.), nebude záruka uznána a jakýkoli nárok na záruční plnění bude zamítnut.
3. Omezení záruky
Záruka bude uznána pouze v případech, kdy se produkt ukáže jako vadný z důvodu závady, která vznikla při jeho výrobě. Záruka se nevztahuje na poškození, které vzniklo v důsledku běžného používání, opotřebení, nebo na případy, kdy:
a) Produkt nebyl používán v souladu s pokyny výrobce.
b) Produkt vykazuje mechanické poškození způsobené nesprávným použitím, neúmyslným či úmyslným poškozením, například pádem, rozbitím, ponořením do vody, nebo vystavením extrémním teplotám, které přesahují povolené meze dle pokynů výrobce.
4. Postup uplatnění záruky
1.
V případě uplatnění záruky je zákazník povinen zaslat vadný produkt na adresu, kterou mu určíme, a to na základě potvrzení reklamace, které obdrží e-mailem. Žádost o reklamaci musí být zaslána na e-mailovou adresu sales@lungdragon.com, kde zákazník obdrží další pokyny týkající se vrácení produktu a určenou adresu pro zaslání.
2.
a) Náklady na odeslání vadného produktu k nám hradí zákazník.
b) Po ověření reklamace bude zákazníkovi zaslán nový nebo opravený produkt na nejbližší výdejní místo. Náklady na poštovné spojené se zasláním opraveného či náhradního zařízení hradí prodejce (KIOX s.r.o.).
5. Náhrada
V rámci doživotní záruky poskytujeme výhradně výměnu nebo opravu vadného zařízení. Finanční náhrada není možná.
Brno, 20.09.2024